Szakmai információk: Szakmai hírek

FSZH Tájékoztató finanszírozási szerződés módosításáról Fenntartók részére (2009-05-06)

FSZH Tájékoztató finanszírozási szerződés módosításáról Fenntartók részére Honlapunkon is közöljük az FSZH legújabb, fenntartóknak szóló tájékoztatóját a finanszírozási szerződések módosításával kapcsolatban.

A 2009. január 01-ével elindult új rendszerben finanszírozási szerződések útján támogatja az állam a támogató szolgáltatást, valamint a közösségi ellátást nyújtó Fenntartókat.

Az eltelt néhány hónap alatt szerzett tapasztalataink alapján a Fenntartók még a mai napig is szervezik és keresik a legoptimálisabb működési formát, amely természetesen szerződésmódosításokat von maga után.

A szerződésmódosítási eljárás egyszerűsítése és a folyamat meggyorsítása érdekében elkészítettünk egy adatlapot, egy formanyomtatványt. Kérjük, hogy a továbbiakban ezen adatlap kitöltésével nyújtsák be szerződésmódosítási kérelmüket az FSZH-hoz.

Az adatlap kitöltése során kérjük, kövessék instrukcióinkat, melyet a kitöltési útmutatóban olvashatnak el.

A Formanyomtatványhoz minden esetben írásbeli indokolást kell mellékelni a szerződésmódosítás okáról, melyet a mellékletekhez csatoljanak. A Formanyomtatvány Finanszírozási szerződés módosításához elnevezésű adatlap sem tartalmában, sem formájában nem módosítható.

A hiánytalanul kitöltött, aláírt és pecséttel ellátott adatlapot, az adatváltozások alátámasztására vonatkozó dokumentumokkal és az írásbeli indokolással együtt kérjük, hogy az alábbi címre küldjék:

Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Szociális Főosztály
Szolgáltatási Osztály
1089 Budapest
Kálvária tér 7. sz.


Az alábbiakban egy rövid tájékoztatót olvashatnak Fenntartóváltás esetén követendő eljárásról:
ELJÁRÁSREND

Forrás: FSZH

A tartalom megosztása

További hírek A kategória további hírei

« Vissza az előző oldalra